tisdag 2 oktober 2012

höstrusk och mys


Ja det är mysigt med höstrusk!!! Iaf på kvällarna då man kryper ner i soffan framför tvn med massa tända ljus och dricker en kopp varmt te!!!

Inte så kul att vara ute med hunden i regn och rusk men även det har sin tjusning måste jag väl ändå säga ;)

Antar att jag är typ hög på endorfiner eller nåt...
Vaknade idag hyffsat pigg och utvilad innan klockan ringde tom!!! Det hör inte till vanligheten kan jag tala om!! Ut på en daggfylld promme med Mira och sen in och äta en suveränt god och simpel frulle....
Lite arbete med Living, boka in lite partyn och göra i ordning lite kataloger som ska skickas iväg osv...

Snart kommer Sandra och Saga hit och det blir lite lunchande... Ja just de ta fram kyckling till middag var det ju jag skulle göra =)

Well well nu kommer mina kära vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat? :)