lördag 26 januari 2013

Löpunge

japp i fredags 18/1 började damen löpa!!! Oj vad vi kan ha knäck i lurarna då!!! Har tydligen glömt vad vi heter då vi är ute oxå.... Och när jag visslar, nehej det MÅSTE ju vara någon annan som visslar!! Kan absolut inte vara jag ;)

9 månader är det mellan löpen och det är väl helt okej kan jag tycka =) jobbigt om det blir för ofta ;)

Lilla trollet är ju så gooo men ibland är det bara liiiiite liiiite för mycket....

Lämnade in semesteransökan igår för att kunna vara med på årets kennelläger =) Wihoo

Det har ju även ryktats om träningstävling så bäst att börja röra på påkarna och träna lite då rå =)
Fast hon går ganska fint ändå (tror jag iaf ;)) men lite slip finns alltid kvar... Å apporteringen ja den har ju kommit efter helt totalt nu!!! Men men det är lääääääänge kvar till maj ;)

Annars här i livet så knegar jag på, jobbar mkt med living och i morgon är stora sitta i telefonen dagen och ska ringa runt till lite värdinnor och blivande konsulenter... Kanske jag betar av lite månadssamtal med!!! Mina dagar dom bara försvinner iväg just nu... Är inne i ett stim med att dona och fixa hemma så nu är snart datarummet klart =) Bara lite saker som ska in i bokhyllan osv kvar nu i princip!! och ja lite tapeter och grejs men det tar jag en annan gång...

Näpp nu ska jag inte sitta här å sitta nå mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat? :)