tisdag 12 februari 2013

Learning By Doing

Tydligen är det så att vissa människor bara inte kan ändra på sej.... Nu menar jag inte åsikt i en fråga utan vissa beteenden...

Så fort det går emot och viljan inte uppfylls så blir det ett jävla liv. Nej tack! Vänligen lämna mitt liv i fred!!!

Å nu jävlar ska alla dessa energitjuvar väck en gång för alla!!!

Jag vill må bra, jag SKA må bra och det inte mer än bara någon enstaka vecka utan en längre tid! Men nej det går inte för så fort det är en må bra våg på gång så jävlar bara för att så ställs det till med himel och helvete bara för att jag tydligen enligt vissa inte är värd mer än så... Ja det måste ju vara så för varför annars göra lika gång på gång på gång????

Nä så jävla sjukt less är jag!

Dra åt helvete och stanna där!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat? :)