onsdag 13 februari 2013

Trött alá gnu

Vart en rätt tuff dag idag med massor av tankar och funderingar kring allt.

Har hänt väldigt mycket i mitt liv på alldeles för kort tid egentligen men så är det väl ibland för alla, men ibland känns det bara så extremt och det har varit en sådan period just nu. Ja dessa perioder är det som stärker en och man inser vad man egentligen klarar av fast man inte tror det!!

Stort tack till de vänner som hela tiden funnits vid min sida och stöttat mej i allt detta kaos. Nej det är inte över än men jag vill ändå tacka er!


Har just kommit hem från en visning som gick helt hyfsat okej. Dryga 3000 i försäljning på 4 personer inklusive värdinnan!! Tror nog min negativa trend även där börjar vända =)

Tror jag ska slänga mej i soffan nu och se om jag ens hinner se vad som är på tvn innan dessa två blå trillar igen ;)
Varför jag inte lägger mej i sängen på en gång? Tja det kan man ju undra.. Men det får ni roa er med, jag vet ju svaret iaf!!!


Å jo jag har en gudomligt skön härlig träningsvärk lite varstans i kroppen i dag =) Me like!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat? :)