onsdag 6 februari 2013

Frågan....

Fick ju en fråga jag delade med mej av till er igår men som jag aldrig skrev svaret på!!!

Frågan var vad som gör mej till en intressant person. Efter lite tankar kring detta så insåg jag att mitt svar måste baseras på vad jag tror andra tycker, inte vad jag vet.
Mitt svar blev ialla fall att jag tror jag är intressant för att jag inte är så förutsägbar, ingen kan direkt veta vad som kommer härnäst. Jag tänker inte som alla andra i många situationer och jag tänker oftast utifrån många olika perspektiv. Jag är alltid mej själv, säger vad jag tycker och tänker och står alltid för det. Jag är väldigt spontan och inte bangen för olika saker och äventyr som erbjuds!

Fick även en andra fråga då vi missade dagen innan men den vill jag inte dela med mej av hära.

Ni som undrar vem som ger mej alla dessa frågor får kommentera så ser ni om den mystiske personen gör sej till känna ;)


Nu åter till pluggandet med Sandra. Försöker även göra ett mobilinlägg från denna morgon men verkar inte gå sådär lyyysande!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat? :)