tisdag 5 februari 2013

Trötter

Ja tänka sej hur det kan bli ibland ;)

Skulle lägga mej under filten och se reprisen av Grey´s och vaknar när J ringer typ 20 över 7!!!! Inte en susning om hur länge jag sovit eller nåt, har nog inte ens märkt att jag somnat hahahaha

Nåväl så kan det bli ibland då man sover mycket lite för lite timmar övrig tid!!!

Ska ta och krypa ner under täcket strax med boken


klicka på bilden för att läsa om boken!

Jag tycker om att läsa biografier och man får se en helt annan sida av personer och deras framgångar och motgångar än vad som alltid framställs i medier. Patrik är kanske inte någon jag följt eller haft sådär koll på men snubblade över boken och den är faktiskt riktigt bra. Saklig och fylld av saker som hänt i hans liv. Saker som många kanske inte ens hade kunnat föreställa sej ;) Vad vet jag.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat? :)